torstai 24. helmikuuta 2011

there's no escape for me

Nonni, nyt oon mäkin kipeänä. Kurkkuun sattuu ja yskittää 24/7. Helpottaa kuiteskin ehkä vähän tietää, että en suinkaan oo ainut joka on tän taudin saanut, koulussakin on ollut varmaan vaan puolet oppilaista ja facebookin etusivu täyttyy päivityksistä, joissa kerrotaan kuinka paljon on kuumetta. Mutta ei tää viikko nyt ihan kipeilyä ja tylsyyttä oo ollut, johtuen seuraavista:

Oon jo moikkailuväleissä yhden mummon kanssa, jolla on kaksi welsh corgia. Ei ole mitään hajua mikä on mummon tai koirien nimet, mutta oon mielessäni ristinyt ne Kuningattaren koiriksi :--) U know, Englannin kuningattarella on kaksi corgia. 

Koulussa on ollut yllättävän mukavaa. Ollaan vaan naurettu ja  rentoiltu. Enkä ois muuten uskonu että tulee päivä jolloin opettajan kerrottua että me ollaan koneella mä sanon: 'EEEEEEEEEEEIIIIIII!' Ollaan siis tehty koneella tehtäviä niin paljon ja facebookkailtu että enää ei tunnu jaksavan. Ja miten niin ryntään silti aina heti kotona koneelle?

Tajusin tänään miten vapaasti mä saan nykyään kulkea kaupungilla. Pari vuotta taaksepäin en meinannut edes uskaltaa tiettyihin kauppoihin, koska mulle naureskeltiin paljon ja sain paljon paskaa niskaani. okei en mä enää  sen näkösenä vapaaehtoisesti kulkisi mutta sillon piti olla vähän ernu. 

Käytiin tänään kaverin kanssa leffassa katsomassa Tangled eli Kaksin karkuteillä vihaan tota suomennosta. Ihan mukava leffa oli, vaikken siitä loppujen lopuksi ihan kauheasti irti saanut. Mutta söpöjä kohtauksia riitti. Ja lauluja.


Semmoista. Ihanaa, enää huominen ja sitten alkaa hiihtoloma!
arvatkaa muuten vaan kuinka mukavaa on kun kaveri tökkää sormellaan sua suoraan silmään :D

2 kommenttia:

Naily kirjoitti...

Pikaista paranemista!

Minunkin tekisi mieli nähdä tuo Kaksin karkuteillä. Tiistaina käytiin katsomassa Gulliverin matkat ja siitäkin pidin kovasti.

mmajee kirjoitti...

Kiitoksia, taitaa tosin tämä tauti olla vain pahenemaan päin...