sunnuntai 20. helmikuuta 2011

something about me

Tälläisen haasteen löysin Sonnelasta: Minä kynsiharrastajana. Tällä hetkellä kun niitä kynsiä ei kauheasti mun blogissani näy jonkin sortin talvimasennuksen takia, ajattelin että pysytään näin edes vähän kynsimaailmassa mukana. 

1. Kynsien lakkaamisesta innostuin varsinaisesti kesällä 2009. Reilun vuoden päästä, eli viime syksynä, koin kuitenkin varsinaisen hurahduksen ja kynsiblogeja seurattuani ajattelin laittaa myös kuvia omista lakkauksistani nettiin blogin muodossa. Varsinainen kynsiblogihan tämä ei enää taida olla, olen lipsumassa lifestylen puolelle, mutta kynnet ovat yhä intohimoni. Varmasti saan intoni takaisin kun kesäkin tulee :)

2. Yleensä koristelen ihan omia kynsiäni, mutta vuodenvaihteen paikkeilla mulla oli parissa kynnessä tekokynnet kun en raaskinut millään kaikkia leikata. Nyt on kuitenkin lyhyet omat kynnet.

3. Lempimerkit. Hinnan takia en kauheasti OPI:n ja China Glazen lakkoja omista (tosin saisihan niitä ulkomailta halvemmalla). Models Own on yksi suosikeistani, pigmenttiä löytyy ja kivoja värejä. Ja itse asiassa H&M:n lakat ovat ihan mieluisia.

4. Tykkään glitterlakoista hirmuisasti, mutta niiden poisto on niiiiiin ärsyttävää.

5. En seuraa lakkatrendejä ollenkaan.

6. Väreissä pidän pinkistä ja vaaleanpunaisesta Myös violetti on kiva. Perus mustaa ja valkoista tulee käytettyä koristeluissa eniten.

7. Eniten tulee koristeltua Konadeilla. Käsin olen ihan sukka koristelemaan :D 

8. Kynsilakkoja mulla on jotain... 120? en oo aikoihin laskenut.

Että sellaista. 
hahah mulle tulee tästä kappaleesta Futurama mieleen

Ei kommentteja: