maanantai 14. helmikuuta 2011

I can almost see the Sun

Mua odottikin oikein ihana yllätys kun bloggeriin kirjauduin; Tincali oli antanut mulle tälläisen palkinnon!

"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat." 


Milloin aloitit blogisi?

Tämän blogin tarina alkoi lokakuussa 2010, mutta ensimmäisen blogini aloitin vuoden 2008  lopussa. 

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee? 

Alunperin ideana oli pitää kynsiblogia, joka tämä pääasiassa on ollut, mutta nyt olen alkanut enemmän keskittymään elämän pieniin ihmetyksiin, ja ehkä tämä nyt menee sitten sen lifestylen puolelle? No lyhyesti, blogini kertoo kynsistä, musiikista, tyttömäisistä asioista, unelmista ja elämästä.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin? 

Jokainen blogi on jollain tavalla erityinen, niinkuin niiden kirjoittajatkin. Kirjoitan tänne aidoista asioista ja tunteista, riittääkö se erityiseen?

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? 

Tykkään kirjoittamisesta ja ajattelin että miksen kirjoittaisi asioistani muuallekin kuin irc-gallerian päiväkirjaan :D

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? 

Jos osaisin html-kieltä, tekisin itselleni juuri mieleiseni ulkoasun. Valitettavasti olen ihan sukka koodaamisessa.


Ketkä viisi sitten saavat palkinnon? 

olipas vaikea päättää :--D 
 
 
Asiasta seuraavaan; mulla on tällä hetkellä kynsi-inspis aivan kadoksissa! Mutta olen aika varma että se palaa tässä kevään mittaan kun aurinko tulee taas kuvioihin ja on lämmintä. Mulla on meneillään pienoinen kaamosmasennus, oon niiiiin täynnä tätä kylmyyttä ja pimeyttä! Muttamutta, tämähän ei tarkoita sitä ettenkö päivittelisi, mulla on muutamia aiheita joista on postauksia tulossa, joten stay tuned!
 
 niin ja hyvää ystävänpäivää!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

whoo kiitti, oon kyl tehny tän jo :-D

Kia kirjoitti...

hihii kiitos paljon, yllätyin kyllä : D <3

Helppounohtaa kirjoitti...

Kiitos, pitääkin tehdä tää pian! ;w;
Noita sun vastauksia oli muuten mielenkiintosta lukee ^^
~Anni

mmajee kirjoitti...

iita: noo ei voi mitään :D
Kia: ole hyvä :)
Anni: ole hyvä ja kiva kuulla :)