maanantai 10. tammikuuta 2011

this day wasn't that awesome

 varoitus: tässä postauksessa ei ole mitään mainintaa kynsistä, meikeistä, söpöistä asioista eikä postaus sisällä juurikaan oikeaa asiaa.

Otsikon mukaisesti tänään ei ollut maailman mahtavin päivä. Parin tunnin yöunilla raahauduin kouluun, hakkasin puhelimen pelejä aamupäivän niin että sormet tuli kipeiks, ei ollut hyvää ruokaa, turhauduin, koulua oli neljään, sen jälkeen piti mennä lataamaan bussikortti ärrältä. Ärrällä myyjä sanoo ettei tän vuoden ekaa latausta voida suorittaa siellä, vaan mun pitää mennä matkahuoltoon lataamaan korttini. No mä menin. Jonotin nelkytviis minuuttia ja olin toisena jonossa. Sitten se myyjä ilmottaa että heidän kassatietokone- systeemi on kaatunut ja kortteja ei saada ladattua, tulkaa huomenna uudestaan. Voi kehveli. Sen jälkeen meen ruokakauppaan, piti ostaa shampoota, cokista ja suihkusaippuaa. Mun vakkarisuihkusaippuaa ei ollut, ja mun käyttämä shampoo oli tieteskin ihan ylimmällä hyllyllä (ei tässä mitään siellähän se aina on ollut). Muttakun kaikki muutkin oli halunnut just sitä ja jäljellä olevat pakkaukset oli siellä ihan takana. damn tämä lyhyys. Sitten huomaan muutaman metrin päässä tuolin ja raahaan sen shampooni kohdalle. Pelkään että tuoli keikkaa ja otan tukea hyllystä. Saan käsiini pölyisen shampoopullon, ja mulla on ihan voittajafiilis. Laskeudun varovasti alas ja kiidän hakemaan cokista. Kassan kautta vihdoin kotiin.

Kaiken tän lisäksi mulla oli bad hair day ja bad face day :D

Mutta ei niin hirveä päivä etteikö siinä voisi jotain mahtavaakin olla: Tänään tulee vihdoin Salkkarit ja Snakes on a Plane!


ja kerrotakoon vielä että tämäkin suruvirsivuodatus oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa, eikä tälläiset tapahtumat oikeasti mun maailmaa kaada :) Ihan vaan tosikoille tiedoksi!

4 kommenttia:

Helppounohtaa kirjoitti...

Miten nii monilla on ollu tänää huono päivä ku itelläni oli just tosi mukava päivä? D:
Kurjaa ku sulla ei ollu nii kiva päivä, toivotaan et huominen ois parempi! :)
~Anni

mmajee kirjoitti...

noh, harvemmin on kahta huonoo päivää peräkkäin :)

Piia kirjoitti...

voi ei, voin kuvitella sun ketutuksen.. mut pohjalta ainut suunta on vaan ylös, joten huomenna parempi päivä :)

mmajee kirjoitti...

näinhän se on, ei auta muu kuin nousta ylös ja katsoa mitä huominen tuo tullessaan :) ois kyllä enemmän kuin kiva saada se bussikortti huomenna ladattua...:D