sunnuntai 23. tammikuuta 2011

nothing

Ups, taas melkein viikko viime päivityksestä! Eipä mulla mitään ihmeempiä ole, torstaina kävin idiksessä ja oli kyllä köyhä reissu ._.
 H&M:ltä löytyi vielä noita joulupaketteja, joissa oli kynsinauhavoide, käsirasva,manikyyritikku ja taikaviila.
Kicsistä ostin Dependin manikyyriteippejä.
 Taattua H&M- laatua mutta enköhän mä tämän saa käytettyä :D
Ja tämä täytyy vielä jakaa, vaikkei tämä mikään vaateblogi olekaan; i h a n a cupcake-teeppari Gina Tricotista

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihania ostoksia ! oi, miekin haluisi tollasen setin ♥

Oon täs miettiny et onko siulla joissain kynsissä tekokynsi kun menee sellane ns. kohouma ja raja?

Siulla on kuitenki ihania kynsiä :--)

mmajee kirjoitti...

juu mulla oli parissa kynnessä tekokynnet kun omat oli niin lyhyet, mutta se liima jätti mun kynnen niin huonoon kuntoon että nyt on taas omat :> ja kiitos<3

Helppounohtaa kirjoitti...

Yli-söpö teeppari!! *w*
~Anni

mmajee kirjoitti...

kiitti :3