sunnuntai 15. toukokuuta 2011

sumtimez I don't understand mah feelings

Uudet kynnet! Idea on Nunnulta ja ohjeet löytyvät tästä :)
 Huomaa kyllä että tarvitsen vielä rutkasti harjoitusta vapaalla kädellä taiteiluun... Anyways mielestäni kuitenkin ihan söpöt :)
 Alla siis H&M:n Spoiled Beauty, koristeluissa Wet'n'Wildin French White Creme ja H&M:n Silver Kitty.
 Koska dotting toolia en omista, käytin vanhaa eyelineriä.
 Näiden kynsien väri ei ollut sattumalta keksittyä, vaan mallina toimi mun rakkaat pinkit ja rähjäiset tennarini


Jotain pientä tuli myös viime viikolla ostettua:

Söpöä cupcake-paperia Tiimarista, 2.95 e
Sattumalta S-marketissa käydessäni huomasin, että Kielletty Hedelmä maksoi vain kuusi euroa, ja nappasin sen sitten mukaani. Olen leffan joskus nähnyt ja pidin siitä. Ah, kesäfiilikset mäkin muuten ton kuvan laatua...
Ja tidditidiii! Megamindin dvd lähti myöskin yksi päivä mukaan kahdellakympillä. Tää on ihan loistava leffa, uskokaa tai älkää :D

Otsikkoon viitaten vielä, mun mielialat ja tunteet on ollut viime aikoina niiiin outoja. Mulla on tiedossa suuri elämänmuutos, ja se varmasti vaikuttaa asiaan, mutta kauhean vaikea olla kun yhtenä päivänä kaikki on hyvin ja toisena päivänä matto vedetään jalkojen alta. No mutta, haluamaansa harvemmin saa sormiaan napsauttamalla, joten eiköhän mun ajatukset tästä vielä selkiydy :)

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Heyy oon 18 vuotias tyttö Helsingistä ja aloin pari kk sitten kirjoittamaan omaa lifestyle / fashion blogia ! ois kiva saada kommenttia siitä muilta bloggaajilta ja tietty uusia lukijoita ;D tervetuloa lukemaan leave-world.blogspot.com

Henna kirjoitti...

Jos sulla ei dotting toolia ole, niin tämä löytämäni juttu vois auttaa: http://mirkame.blogspot.com/2010/08/how-to.html

:)

mmajee kirjoitti...

Henna: Kiitos, voisin joskus kokeilla väsäillä tuommoisen :)