sunnuntai 22. toukokuuta 2011

kesäfiilis!

Tänään on ollut niin ihana ja kesäinen päivä! Oon ottanut aurinkoa monta tuntia ja kaverin kanssa käytiin rannalla - ei kuitenkaan menty uimaan asti sentään, hyrr se vesi oli kylmää! Riitti että dipattiin varpaita veteen :D

Viime viikolla ostin uusia got2b- tuotteita: hiuspuuterin ja kuivashampoon.

 mäkin tota kuvanlaatua...

Oonko ainut jolle tulee Ed Hardy- vibat?
Ideaparkissakin tuli pyörähdettyä ja mekon ja hameen lisäksi löytyi Gina Tricotista korvikset, jotka olivat alennuksessa -75 % ja lopullinen hinta oli rapiat kolme euroa. Ei paha.



Eilen kävin kattomassa Pirates of the Caribbean nelososan. Mä en oikein tiennyt mitä odottaa, kun Keira ja Orlando eivät enää ollut tässä osassa mukana, mutta tykkäsin kuitenkin tosi paljon, ja mun mielestäni Penelope Cruz sopi leffaan oikein hyvin. Vaikka leffa kesti yli kaksi tuntia, missään vaiheessa se ei käynyt tylsäksi- ei niin että edellisissäkään osissa olisi niin käynyt.

Vaikka usealta taholta olen kuullut, että tää nelososa on huono ja plääplääplää, mä tykkäsin tosi paljon. Ja hei, KAPTEENI Jack Sparrow on

3 kommenttia:

Saara kirjoitti...

taitaa olla niin että pitää käydä kattomassa toi pirates of the caribbean nelonen, kun niin moni sitä kehuu :D !

Anonyymi kirjoitti...

hei kerro sitte ku oot testannu tota kuivashampoota että onks se hyvää :-D paljo se muuten makso?

mmajee kirjoitti...

Saara: Käy ihmeessä! :)

iita: Juu kerron :) Ja maksoi vajaa 7 e.