maanantai 25. huhtikuuta 2011

holidays & shoppings

Mulla on ollut ihan mielettömän kiva pääsiäisloma! Torstaina juhlittiin lomanalkua kaverin kanssa. Perjantaina  olin lapsenvahtina. Illan aikana tuli pelattua Wii:llä, rapsuteltua kissoja ja esitettyä lapsille viisasta;

Lapset: Mikä on valiokunta?
Minä: Öö... Se on semmonen juttu eduskunnassa...
Lapset: Ai eikö se liitykään Valio-maitoon?

Joo. Tuli myös katsastettua monen monta leffaa, ensin lasten kanssa Karhuveljeni Koda ja Ice Age 3, kummatkin olin entuudestaan nähnyt niin ei harmittanut kun lapset ei jaksaneet katsoa niitä loppuun. Lasten mentyä nukkuun katselin vielä aikani kuluksi Who framed Roger Rabbit?♥ (ihana leffa, jos ette ole nähny niin katsokaa ihmeessä!) ja Tie Eldoradoon. Viimeksimainittu oli kyllä melkoisen hämmentävä...noin niinkun lastenleffaksi. 

Lauantaina tuli tehtyä pikainen visiitti Ideaparkiin, ja jotain kivaa sentään löytyi:
 Keväisiä kynsilakkoja from H&M, paketti maksoi 3.95 e
Seppälästä taas löytyi mulle oikein sopiva cupcake-kaulakoru , joka olisi maksanut 3.95, mutta sain sen ilmaiseksi kun Seppälässä oli kaikista tuotteista että ota kolme maksa kaksi, ja ostin sitten myös rintsikat ja laukun jota olin himoinnut jo jonkin aikaa. Laukun, joka on musta, tikattu ja tekonahkaa. Laukun, josta en ottanut kuvaa. 
Tyhmä minä. Noo, ehkä vielä joskus näette sen.

Takaisin launtai-iltaan. Vietettiin iltaa kavereiden kanssa ulkona ja jäin yöksi kaverille. Yöllä katottiin Brüno ja aamulla mut herätettiin viskelemällä karkkia mun päälle.

Tänään on ollut ihanan lämmin, oon ollut ulkona ja ihmetellyt sammakoita. Illalla olisi vielä tarkoitus mennä yhden kaverin kanssa ulos. 

Mutta juu,semmoinen pääsiäinen on täällä vietetty, toivottavasti teilläkin on ollut hauskaa! :)

p.s yhyy peukalon kynsi on ottanut viikonlopun aikana damagee :(

Ei kommentteja: